NEW OGA WAHALA.



One of the reasons why I like neighbourhood salons is because I get to hear all the neighbourhood juicy gossips. Lol! Neighbourhood gossip is good for my health and yours oh! Smh! For me. 

So I went to retouch my hair last night and was disappointed to find the hairdresser alone. I said to myself no gossip today, I jejely sat down and the hairdresser started applying relaxer to my hair. ‎I sat for a while then she washed the hair, as she was washing the hair two young girls maybe in their early twenties entered the salon and started the gisting. I was so interested in their gist that for someone that has not used rollers for so many years, I asked the hairdresser to roll my hair so I'll finish the gist. Lmao!
 
 
 
Hear the complete gist. 
                     Girl one ::: na wah oh! I no know say you been dey
                                       Sell cloth i for dey come buy from you. 

                     Girl two ::: no be small thing, I been dey sell cloth
                                         Until one girl like that come bite me for
                    hand Naim make me stop. 

                      Girl one ::: ah! Person bite you? Your fellow girl
                                                 Bite you for hand you come stop business 
                                     Why you no bite her back, why you
                                          no give her correct wound wey she no
                       go forget. Wetin happen? 

 
                   Girl two :::       my dear, I been dey sell okrika shifon
                                                  tops been dey go mile one park dey 
                                                   Buy for bail come sell. The girl come
                                                Carry her boyfriend come buy tops
                                                 From me o. She buy something of 
                                                27k the guy come pay 10k say him
                                               balance me by month end. ‎Before
                                              month end the guy come meet me
                                            Say him no dey pay the balance
                                                  again because the girl don get new
                                               Oga wey she dey sleep with, him 
                                                   say him with the girl no dey again
                                                  make I come make him carry me 
                                                 go meet the girl and her new oga
                                     make the new oga pay me
                                                      Naim I leave akamu wey I dey drink 
                                             follow the guy go there. When
                                          we reach there the guy leave 
                                          wetin we go do begin beg the
                                         girl where the new oga dey. 
                                                    Come tell the girl say even though
                                                  she don get new oga say na him 
                                                   still love her pass, the girl no gree
                                              because her new oga dey there
                                                the guy come vex say him no go
                                                pay the balance again come tell
                                            the new oga to pay, that one 
                                                  no gree the girl wan run I come
                                                               hold her for hand she come bite me run
                                         na police settle the matter. 

I went home laughing really hard.
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

‎Beauty Fades.

FACING MY FEAR

Happy birthday to a special sister and my rival.